click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Saturday, April 23, 2011

Cara membuka pintu di saat anda terkunci dari luar,,

Pengenalan:
Di asrama Ipta kebanyakannya pintu adalah jenis bertombol dan mempunyai kayu yang menyukarkan pintu dibuka menggunakan kad matrik atau kad kolej jika terkunci di luar bilik di tengah2 malam atau hujung minggu. namun begitu, terdapat kaedah baru yang sangat efektif digunakan pada masa kini walaupun kelihatan agak kelakar kaedah penggunaannya. kaedah yang di maksudkan adalah kaedah sudu yang diperkenalkan oleh Ah leng (2011).

Peralatan:
1) sudu alluminium..yang murah sikiit tu..ambik je kat toilet sape2 punye yang tak basuh.make sure basuh dulu then baru pakai. nanti ade kuman.
2) kekuatan batin

Kaedah:
1) Buat muka cool, kemudia baru *&*$&@*##&#**# menyumpah diri atas kebodohan diri sendiri
2) Basuh sudu yang kotor dan busuk tersebut..
3) korek tombol pintu pada bahagian yang melekat kat pintu guna belakang sudu (Rajah 1)
4) selepas 3 minit pintu akan terbukak sendiri..
5) buat muka gembira dan bangga
6) masuk bilik kol semua orang, isytiharkan di faecbook gitau dah dapat masuk bilik =)

Rajah 1 pintu yang telak terkopak.

13 comments:

Lady Anne said...

err...adakah post ini berkaitan dgn pengalaman anda? hihii

aimi-san said...

hahahha inilah rahsianya... ak rase, dak exbilik ak wat perkara sama.. sebab aknye tombol dah longgar~ adei..

elywana said...

Dah berejam cuba. X dpt pun tombol pintu tu nk kene kopak smpai tercabut ke baru boleh bukak??? Helppppp!

Anonymous said...

terima kaseh.petua yang berkesan.

Anonymous said...

terima kaseh.petua yang berkesan.

Anonymous said...

terima kaseh.petua yang berkesan.

Anonymous said...

terima kaseh.petua yang berkesan.

Anonymous said...

terima kaseh.petua yang berkesan.

Anonymous said...

terima kaseh.petua yang berkesan.

Anonymous said...

Memang berkesan...baru je test kat pintu terkunci tadi.mula2 x berjaya, rupanya silap teknik...

ajlaa_nabilah said...

How ni? Punya la payah.. Haishh.. Na tido mana mlm ni..-"-

Anonymous said...

Mcm mane tekniknya?

Anonymous said...

Mcm mna tekniknya?? Huhuhu.. Dh try bt tp still xleh brjya.. Smpai patah sudu.. Hehehe

apesal.com