click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Thursday, January 14, 2010

good news for today yeay!!

pas tensyen giler smlm,akhirnya hari ni semua jadi baik2 belaka..dah agak dah.."setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya" semalam punye lah tension..balik2 kelas tengok selipar jamban,selipar jalan,kasut sport semua hilang..hari ni..lepas pegi office kajai buat muka nak marah akhirnya dapat sound makcik ofis yang kuat bersembang dan malas buat kerja sampai blok aku dah 3minggu tak ada air..pastu pagi tadi walaupun terlepas bas sebab lupa nak naik bas apa,tapi still boleh masuk kelas arab dengan muka konfiden dan tenang menjawab soalan2 yang ada..haha.3jam kelas yang tak boring sebab duduk sebelah ema,kamil dan kecik yang bagi aku tak mengantuk..boleh pulak main pas2 sampah dekat satu kelas..haha..pastu lunch makan mekdi walaupun takde duit..bajet nak save la kan sebab mekdi value meal lunch murah..sampai sane..nah,nafsu makan membuak2..tak mau dah mcdelux,tukar plan..prosperity ayam lah mantap..dengan sunday half price pegi dengan ema dan kamil yang sporting..melayanglah dekat rm12.00 lebih disitu..pastu ke lab geo ekon yang berjalan lancar sebab aku antara yang hantar awal..*padehal lukisan buruk giler, description yang cam budak tadika..biarlah,asalkan dapat balik awal rest dulu..petang pegi training beachvolley tapi tak ada player so,join futsal..tibe2 dapat berita yang futsal buat hari ahad..yeay!! dan beach hari sabtu..yeay2x! boleh lah main masuk 2-2 game sukem ni..yeayy!! setel lah masalah aku untuk hari ini..pasal program itu,biarkan saja,ikut je flow..aku biarkan squasy,,tahun depan still boleh main..chill !!!
Nasihat pada hari in-->kalau tension,jangan bunuh diri..buat blog..lepaskn kat situ..orang tak bace ke,nak bace ke,lantaklah..pedulik hapa..haha

1 comment:

Kamil said...

sial mcd..aku terpengaruh ngan half price sundae die

apesal.com