click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Friday, January 15, 2010

JPA SUDAH MASUK..WEEE~

ya,betul,jpa memang sudah masuk harini.tp bukan aku sendiri yang cek,tapi kawan2 yang rajin tolong mesage.kawan2 yang aku janji nak  belanja lah,ape lagi..haha..rasenye,dorang yang lebih tak sabar tunggu duit aku masuk dari aku sendiri..yela,sape yang tak sabar nak makan piza free..bukan ape,dorang dah banyak tolong aku time aku susahkn..ni je care nak membalasnye..=)
esok ada game beachvolley ball (b.tampar pantai) untuk sukem,Kajai akan menentang KTSN,KAB dan KBH..bapak banyaknye..macam nak bagi kitorang tersingkir je..adehh..
ape pun.aku harap doa aku ade bersame korang semua..wish me luck!!
aku target game ni perak or gangsa je..sebab KTSN ade kak dayah pemain masum yang tinggi lampai dan kurus dan laju dan penuh dengan strategi yang mantap..perghh..
okai,mau siap2 pegi mane tah..da~

No comments:

apesal.com