click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Wednesday, January 27, 2010

KEJOHANAN BOWLING SUKEM 2010



yana,sarah,aku,k.dyg,zuraida n..
aku,yana,sarah,kema,dpn tu sab..
aku n sarah menayang medal perak kitorg..haha
pade 26 Januari 2010 bersamaan dengan semalam,selasa, satu kejohanan bowling sukem telah berlangsung di Endah parade Sri Petaling yang dah dekat dengan stadium bukit jalil tu..kolej aku,iaitu kolej rahim kajai yg aku banggekan selame ni telah join kejohanan itu dengan rasa benggaa sekali..satu kolej hantar 6 wakil..3laki 3 pempuan..laki2 tersebut ialah zahin syafiq,steve george,raja zaharul manekala wanita nye pule siti sarah,nurul sareeza n of course zayani zidane...yeahh..dan yg lebih membestkan.kolej kami naib johan keseluruhan padehal kitorang sorang je dak masum iaitu abg raja yg repeat taun ni..haha..sedap2 je panggil aku meah..haha..8 kategori telah dipertandingkan dan kami telah mengaut lebih kurang 60%..melampau..haha..dibawah adelah senarai kemengan kami..


single men: PERAK >raja zaharul(kajai)
singLE women: EMAS >nurul sareeza
beregu wanita: PERAK >zayani n siti sarah
berkumpulan laki2: GANGSA> ketiga2 laki2 tersebut.
All event: PERAK >nurul sareeza

No comments:

apesal.com