click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Saturday, January 30, 2010

semalam yang malang~

pagi2 p tengok dorang main netball,dalam pukol 9pagi..
dorg kalah 1st game..aku  balik bilik..tdo..
bagun dalam pukol 4ptg..nak p toilet..dlm keadaan mamai aku terkunci pintu..
tanpa berfikir panjang terus capai tudung yg tersidai kat luar p bilik ema mintak pin tudung
terus ke court tengok dorang main netball lagi..still kalah lagi (-_-")..tapi takpe..aku tak bajet pun dorang 
akan menang..mentah lagi tu..
dapat rojak dari naim terus naik tangga sambil makan rojak..sumpah tak terasa tinggi time daki tangga 
belakang kajai tu..fuh..ade lah dalam 60m..
kesimpulannye,makanlah rojak ke,nasik ayam ke,(makanan yang sedap je) time daki tangge tu..nescaya akan
sampai ke puncak dengan tidak penat
sesampai di atas tiba2 terasa ada 50sen dalam poket seluar..terus kol halil suruh die kol kakak aku balik 
cepat sebab adik die tak de kunci..bukan taknak kol kakak aku terus,tapi aku tak ingat no die (-_-")..hanye 
halil ade no semua sanak saudara aku,kawan2 dan sepupu sepapat..fuhh..hebat habis..
mase berlalu begitu lambat..aku bosan..tapi ,asih teringat ada lebihan kuah rojak..tibe2 teringat pokok jambu
 kat belakang blok..jambu dikait dan dapat lah 8bijik..yang malangnye..sebijik je yang takde ulat..huhu2..dah
la lapar tahap cipanzi..aku redah dengan ketentuan ilahi..aku terus menerpa ke bilik tv blok..semua siaran tb 
aku tengok..siaran ulangan juara lagu,the making of down with love,sin chan,doremon,ipin dan upin,buletin 
utama,saloma gombak,sanpai la cerita fuhhh tb 3 kol 11.45malam..tibe2 kakak aku balik..dalam 8jam jugak 
lah aku terkurung dari lua bilik..kakak aku bawak nasik ayam secret recipi..bapak tak kenyangnye..kejadian 
ni buatkan kau penat tahap kambing dan aku tido kol 1.45 lepas abis borak2..haha


kesimpulan-->ikat kunci bilik kat rantai leher sebelum tidur..

No comments:

apesal.com