click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Tuesday, March 2, 2010

24 feb~2mac..baby dalam kenangan~

walau baru genap 7 hari kau bersamaku..
kau tetap akan sentiasa bersemadi di hatiku..
terima kasih kerana gerak aku bangun pagi
baru aku sedar kau lah pemnggerak semangat aku selama 7hari ni
minggu ni semua kerja aku dah hampir setelkan
tapi mulai detik ini..mampukah aku bersemangat seperti dulu?
seperti waktu2 adanya kamu?
kau seperti tahu2 kalau aku leka beronline..
kau seperti tahu2 aku terlewat ke kelas
kerana waktu aku buat kerja, kau tidur
kerana waktu aku dah digerak engkau,kau kemabali tidur.


kau tidak meminta apa-apa dari ku
maafkan aku jika aku yang menyebabkan pemergianmu..
mungkinkah kau utusan tuhan padaku.
supaya aku tidak leka pada dunia
belajar menghargai apa yag di depan mata
terima kasih tuhan..kerana menghantar makhluk kerdilmu itu padaku
walau untu sementara waktu
pergilah engkau dengan aman..
wahai makhluk tuhan yang budiman~

No comments:

apesal.com