click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Thursday, March 4, 2010

badan aku,aku punya suka~

minggu ni je dah dekat sepuluh orang tegur badan aku dah naik..salah ke pun..korang susah hati ke kalau badan aku naik..kan orang tua2 kata kalau badan berisi tandanya bahagia disamping orang tersayang..tapi orang tersayang aku cam tak naik2 pun badan die..takkan aku bahagia sorang2 kot?adehh..maybe sebab aku dengan die berjauhan kot..die tak boleh berjauhan dengan aku..tapi aku?hurm..ni reason aku:


1)aku memang tengah bahagia sekarang..ngeh..ngeh..
2)aku tak bersukan sejak sekian lama..waa..bosan duduk bilik petang2..takde sape nak ajak aku bersukan ke..
3)disebabkan oleh faktor kebahagiaan aku,selera makan aku bertambah dan asyik terfikir pasal makanan yang lazat je sekarang ni
4)duit masih belum habis..kalau habis sure aku makan megi tiap2 hari tanpa jemu
5)time cuti raya cina banyak kenduri dan makanan sedap2..*sumpah 
6)halil cakap tolong jangan mengada nak diet..*die cakap die tak suka awek kurus..ye ye je...haha
7)aku memang suka makan full stop *terutamanya pizza memang favorite


terima kasih la kepada orang2 yang selalu tegur aku dah gemuk ke,aku dah kurus ke..nampak sangat korang take care sangat kat aku kan..setiap kali balik dari cuti yang panjang je,mesti ada komen terhadap diriku..haha..thanks a lot..=)

No comments:

apesal.com