click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Wednesday, April 14, 2010

DALAM HATI ADA TAMAN~


Gambar ini diambil di zoo kenya masai mara.3 ekor cheetah ni merupakan adik beradik dan berkawan baik dengan rusa ni..dorang dah hidup bersame dari kecik.(18bulan)

yang peliknye cheetah ni tak lapar pun bile pandang ruse ni..tak lalu pun nak makan.dah best friend kan..

yang si rusa tu pun rilek je lepak2 dengan cheetah tu..tak rasa ank lari pun..siap tidoq sama lagi..

Ni lah yang dikatakan dalam hati ade taman..cheetah ni seganas2 die pun..penyayang jugak sebenarnye..
tapi sekarang ni tak tau lah ape dah jadi dengan dorang ni..tambah2 musim kemarau ni.Wallahualam..
hihi =)

4 comments:

.::WaNiE::. said...

alahaii siap leh gurau2 manja gitu hikhihkhik

zayani zidane said...

haha..sweet kan..=)

White Bird said...

suka sgt tgk binatang pun tahu kasih sayang..=)

ielamorry said...

alahai~ comelllll! <3

apesal.com