click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Saturday, April 10, 2010

kolej kediamanku si rahim kajai

malam yang bosan dan tak bolah tidur ni aku buat entry pasal kolej kediaman aku jelah..dah alang2 petang tadi aku ade tangkap gambar sikit2 time tunggu bas.Tapi takut jugak kalau2 ade orang yang cari alamat ni,cari bilik aku,naye jugak.hopefully takde lah yang mangkuk sangat nak buat camtu sebab aku bukan femes pun.
pemandangan kolej aku dari bus stop.kerete tu tegah bergerak kot..tak sangke kamera anset aku leh capture 


gambar flatlet yang aku dah menginap sejak hampir setahun
jalan terus,belok kiri bilik aku.bukan yang ade tong smpah tu
ni depan bilik aku.aku bukan artis,so sikit je kasut.yang nak gune je..
tak sangke bukak pintu ade lagi 4ketul kasut.ni yang pakai 1 kali 1 sem je.haha
hobi aku tangkap gambar kat cermin.haha
tengok,terer tak..skill aku dah mantap.tak de keje (-_-") haha

p/s:thanks to member2 yang sudi komen aku face to face bahawe aku banyak silap taip dan salah eja..concern betul..(-_-")

No comments:

apesal.com