click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Friday, April 16, 2010

MIMPI PONDAN PTSL SEMALAM!!! WT!! (18++)

tak lena tido aku tadi..dah lagi pagi ni ade exam.ley pulak mimpi kejadian petang semalam.diserbu oleh penguatkuasa ptsl bukan sebab berkhalwat atau bising tapi dengan daringnye membawak sebotol pepsi yang sedap dan sejuk ke dalam tempat larangan membawa air berperisa...demmm..(hobi aku-->langgar peraturan)

nasib aku tak malu sgt sebab tak ramai orang.die nak maki aku lebih2 nak tunjuk die ade kuase tak boleh sangat sebab situ zon senyap.wakaka..dah la pustakawan tu lembut,buat muke garang..

pondan ni serius mengingatkan aku pade seseorang yang bernama encik azhar *bukan name sebenar manager kfc tempat aku keje dulu yang suke berlagak garang tak bertempat tapi diberi pengajaran oleh tuhan dirompak oleh sekumpulan indon dan dengar cite hampir dirogol *tak taw kena ke tak dan ditinggalkan pakai underwear je..yaksss..rm35000 lesap dalam satu malam..

kesimpulannya,dont make people hates u,nanti sume nak sumpah2 ko..wakakka..serius aku gelak je semalam,same beb..

tapi aku bukan mimpi basah pasal die,aku mimpi die jadi penjaga exam aku japgi..demmm..die nak balas dendam kat aku sebab takleh marah aku lebih2 kat ptsl..haha..then kakak aku membatalkan nak g gatsby street fair tu..omg! then berpeluh2 aku terus terjage~

mimpi ngeri sungguh..kesimpulannye jangan makan roti telur cheese 2 keping bersama air kosong yang berharga rm4.50 sebelum tido (-_-")

ptsl=perpustakaan tun sri lanang

5 comments:

Amna Nasuha said...

makanan penyumbang mimpi ngeri?hahaha=))

. said...

yani ko gile.haha

.::WaNiE::. said...

sy mendengar url blog anda diseru di pentas

oh sungguh jeles

kekekekek

GeNgKaPaK said...

igt kn mimpi basah td...nk gak tau cmne gurl mimpi basah...haha

zayani Halil said...

k.wanie-->adekah benar itu?tapi mengapekah?saye balik awal tadi..demm

apesal.com