click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Monday, May 31, 2010

GAMBAR PEREMPUAN PALING BODOH DI MALAYSIA


ape yang pelik dengan gambar ni?cube korang perhati betol2.
gadis berbaju merah tersebut pakai short tapi pakai tudung..
teringat pulak lagu minah tudung nyanyian dak2 uitm..haha

mintak maaf la bagi sape2 yang terasa sama ada dalam gambar ni diri anda or adik beradik anda..bukan nak kutuk ke ape...tapi pelik kenapa pakai macam ni?

dah macam budak lambam pun ade. Ape lah agaknye motif pakai macam ni. Tak rase malu ke?
nak kate laki tak jugak..sebab bodyshape cam pempuan..

kalau ade kawan korang pakai macam ni nasihat la..malu aku tengok..(-_-")

9 comments:

Azman Roslan said...

macam budak sekolah je.. cetek akal kut.. heheh

Ieda Al-Habsyi said...

malu gila , bodoh betul pompuan tu

MangkOk cHenTa ♂ said...

errk.....apekeje la minah ni ek..ishk4..

Anonymous said...

Asuhan agama tak cukup kot.... atau tak tahu aurat wanita tang mana...-Necrofis

Anonymous said...

nie la contoh org yg tak paham konsep tp main ikut2 je!!!hahahaha

Anonymous said...

blogger bodo~~

so lame~~ da xde modal lain~~

ke ko lancap tgk gamba gini~~??

Anonymous said...

blogger bodo~~

so lame~~ da xde modal lain~~

ke ko lancap tgk gamba gini~~??

zayani Halil said...

apesal lak aku bodo..ko la bodo pakai camtu sape suruh..haha

kechik said...

org ats nih traser la..bgus la traser..pasnih jgn wat lg..ader bgusnyer bkk tdung tuh dlu =)
peace >.<

apesal.com