click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Saturday, May 29, 2010

LELAKI MENGANDUNG...(-_-")




In 2008, Thomas Beatie, a transgender male, became a celebrity of sort, as his pregnancy became national news. Beatie grew up as a girl, but later underwent treatments to change to a male identity, had his breasts removed, yet kept his female reproductive organs. He delivered his first child on July 3, 2008.

In November, 2008, Beatie announced that he was pregnant with a second child and gave birth to a baby boy on June 9, 2009.

Three's the charm? According to MomLogic.com, Thomas and his wife Nancy, are expecting a third addition to the family this year.

Berita tentang seorang lelaki yang mengandung pernah mengemparkan dunia pada tahun 2008. Tapi sebenarnya lelaki itu seorang wanita yang telah menukarkan identiti untuk menjadi lelaki.


Yang aku hairan... walaupun die membuat pembedahan untuk membuang buah dada die, tapi die kekalkan organ peranakan die.

Rupa Thomas Beatie semasa dirinya masih "wanita"


Dikatakan dia pernah aktif dalam pertandingan ratu cantik. Wadehel kan? [Sumber]



Rupa "lelaki" dia yang terkini........ FREAKY beb!!!

Die mengandung pun sebab isteri die selama 5 tahun tak dapat nak mengandung. Daripada suruh orang kandungkan anak mereka... baik die sendiri yang mengandung. Erk... Thomas yang cakaplah.



Tapi memang tinggi lah perasaan cinta Thomas kepada isterinya. Kini mereka ada 2 orang anak. Heee.. semuanya dikandungkan sendiri oleh Thomas.

Erkk...... kalau dua-dua wanita... sperma dari mana plak mereka amik wei?

Konfius.


4 comments:

GeNgKaPaK said...

mn laki leh ngndung maa...dalil pn ade ckp laki xleh ngndung..
aku rs mgkn die wt pndahan sperma...

zayani zidane said...

memang lah laki xleh mengandung..laki tu kan sebenarnye pempuan..die tukar jantina jadi laki..tapi xtukar keseluruhannye..so,still boleh ngndung..

sarah shafie said...

uikkss..mcm mane tu??

husna izzati said...

hahhahaha, awat la pelik sangatt..

apesal.com