click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Monday, July 19, 2010

korang dah rasa burger baru mcD ni? aku dahhhh =)



aku nak komen pasal burger ni...aku bagi 3/5 markah je,,,,.
tak berapa nak sedap,,,banyak lemak,,
aku ingatkan prosperity burger..sebab wrapper die tulis prosperity

bila da tengok sendiri,rasa,ok la..not bad...rasa ayam panggang makan dengan roti,..,
tapi banyak sangat lemak..for those yang nak gemuk cepat tu,makan burger ni...
sure cepat gemuk..sos die sedap..just ayam tu je la ..aku tak bekenan..haha

harga..satu set regular rm11.90 kalaw tak silap..
sapa rasa teringin nak rase baik cepat,sebab burger ni promosi,kejap je..pasni takde dah!
selamat mencuba!!

9 comments:

diraja22 said...

boleh aje kot..

Unknown said...

aku x ske panggang2

sarah shafie said...

tk try lg..3/5 je??tk nk r try.. prosperity jgk terbaik..

Azman Roslan said...

nak pergi beli sekarang juga..


Azman Roslan telah datang ke blog ini

Unknown said...

mahal la plak..makan beger melayu je la...huhhuhu

zayani Halil said...

aah,prosperity memang terbaikk..
bege malaysia (ayam special cheese..perghh)pun terbaikk..

.::WaNiE::. said...

rasa nak nangis jap masa bukak tu tengok ado kulit ayam huhuhuh

Anonymous said...

panggang ekk. i x minat mc d. byk btul burger yg i xpenah rasa. klu nk mkn pon, pilih burger kecil2, nipis2. sbb mulut i x blh nganga luas. haha. kecikkk je mulut

zayani Halil said...

k.wanie>betol2..boleh lek die panggang dengan kulit2 ayam tu sekali...

fifi> mulut i besar,so suka pilih bege yg besar2 je..haha

apesal.com