click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Thursday, July 15, 2010

perghh saya di tagged..jangan jeles =)

1) name diberi : ZAYANI BINTI ZULKKEFLI
2) tarikh lahir : 23 januari 1989 (muda lagi =)
tapi dah mendaftar untuk jadi pengundi..
gambar dengan huda..cousin =)

3) tinggal di ipoh perak..


4) pernah bersekolah di : sk sri kinta ipoh
smk raja chulan
sm teknik brash ipoh
kmpp
ukm
saya sayang sekolah saya =)

5) persatuan yang pernah disertai:
kadet remaja sekolah > f.1 sampai f.5
pbsm >darjah 4,5,6
kelab b.baling
kelab petonque
kelab bowling
kelab tenis
banyak la...aku masuk kelab yang aku minat je gamenye..haha

6) hobi : facebook
facebook
facebook
karok
jalan2 tengok movie dengan halil =)

7) minat : sport..saya minat semua jenis sukan di dunia..sekarang minat futsal ngeh ngeh ngeh
8) cita-cita : isteri yang solehah,berjaya di dunia dan akhirat tak kira ape pun bidang yang diceburi..
i'm not too choosy.
9) sangat suka subjek pendidikan islam..sangat2 mudah dapat A..wahahha



10) tengok suka duka-tak fhm soklan..tengok pic lame2 la..kenang mase lalu..haha

11) souvenir tuk anda : kalau orang nak bagi aku suka yang boleh di pakai dan berguna..beg ke,tudung ke..hehe

12) suka- karok..tingkatkan keyakinanku..haha

13) aku anak ke 3 daripada 7 beradik =)

14)time2 kecik2 dlu,aku tak jarang lepak rumah sebab aku suke menggembara dengan kawan2 sebaya berjalan kaki ke sekeliling kawasan rumah aku..petang2 main roundes dan galah panjang..balik rumah lambat je kene kurung kat lua rumah..aku buat bodo je..tapi still best...yang peliknye aku dah tak ingat dengan sape aku main semua tu (-_-")


15) tak suke / tak gemar :
orang yang suke cakap besar
pemalas
perasan
ganggu hubungan orang lain
perampas
hipokrit
tentang keluarga pulak:


individu yg bertanggungjwab atas diriku
16) nama abah : zulkefli abdul rashid
nama emak : norhasimah ismail

17) ada duit : suka belanja diri sendiri dan orang makan..tak tau nape..aku tak minat shopping sangat..tak pandai..paling puas ialah habiskan duit tu sebelum orang lain yang tolong habiskan..hahaha


18) aku pernah jadi pengawas skolah: time skolah rendah dari darjah 2 sampai darjah 6
sekolah menengah dah tak minat jadi pengawas..nak bebas jadi pelajar biase sebab nak lari dari tanggungjawab yang tak menarik dan menyusahkan..haha

19) keturunan: bugis (belah mak)
acheh (belah abah)

impian untuk masa depan:


20) habiskan study dengan cemerlang dan gemilang..hahaha
21) dapatkan segulung ijazah 1st class

22) ada jodoh,ada rezeki ,ade rumah, ade kereta,kawin...lagi cepat lagi bagus..amin..


23) saya sayang buah hati saye ! =)



2lah sedikit sebanyak soal pasal tentang aku..
thanks to hassan sbb tagged aku


mau tag 3 org,anda pon tag la kat blogger2 lain.k
nak tag gaklah...
so,kepada yg aku tag nih,
jwblah eyh
sediakan 23 soalan n jawapan anda...




bye2 for today..:)

No comments:

apesal.com