click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Sunday, November 7, 2010

HE'S MY MAN

tak boleh lelap dah ni..adeii
tadi dapat kol dari halil..die cakap maybe tak dapat datang ambik aku balik rabu ni
terus aku tak sedar air mata meleleh kat pipi...
dalam hati aku pun berkate "ek eleh.tak rock macam ella la meleleh leleh ni"
padehal dalam rock- rock ella tu die suke buat suare manje tau tak!

patut la harini plan semue macam tak menjadi je..
rupenye plan nak balik bersame ni pun macam tak menjadi..hurmm
takpe la..aku dah biase..tu nasib baik aku tak mengharap sangat..kalau tak mau aku melalak dalam fon.
(bukan menyalak)
nasib boleh kover nangis sorang2 kat sini

tapi he's my man..die boleh tau aku sedih walau terrer macam mane pun aku sembunyikan
die pujuk aku balik sampai aku boleh pura-pura gelak..(-__-")..thanks my dear..
Aku pun paham die kena keje..lagipun hari rabu kan..
die tau aku mesti akan merajuk..hehehh

Tapi deep in my heart aku boleh terima keadaan ni
tak boleh mengada-ngada sangat nak balik dengan die je (walaupun die yang offer)
aku dah rancang nak balik dengan budak2 kelas je..
sebab aku walaupun nampak rock di luar, aku masih takut nak jalan sorang-sorang di kota raya ni
sebab aku sedar karate do yang aku pernah blaja 2-3 bulan tu takkan cukup
untuk  kalahkan kederat sorang laki.. mungkin jugak sorang pempuan.

takpe lah b, next time kalau ade rezeki kite balik same2 ok..
thanks sebab sudi baca blog yang tak seberapa dan tak sesweet mane ni..
tak payah fening2..sebab rase nak balik naik ets kot..
gud nite babeh~

lebih kurang camni lah fizikal aku time kecik dulu gemuk dan comot.tapi ni bukan gambar aku..ni pinjam dari gugel je haha

p/s: cane tadi soklan dari formspring jadi post aku..(-_-")

No comments:

apesal.com