click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Wednesday, November 3, 2010

THE MIRACLE OF COSMETIC LENS (KHAS UNTUK SAPE2 YANG TAKDE KELOPAK MATA!!)


maksudnya; tiada kelopak mata---> ada kelopak mata

magik kan? mata sekecik2 kacang jadi sebesar besar karipap

da jadi macam pelik kan..ni semua bajet nak jadi watak anime jepun..kamon la,,tu katun je kot!




macam sama kan? rozita che wan tanpa bulu mata palsunye heeee

                                                                    

Sebenarnye yang ditunjukkan diatas adalah kanta lekap kosmetik (cosmetic lens) untuk membesarkan/mencantikkan mata..yang kecik!

Yang cipta lens ni pun orang korea..nampak sangat dorang ni tak suka mata sendiri..
nasib baik aku dilahirkan melayu...heeeeee


1 comment:

Fifi Rahmat said...

hahaha. yer, terima kaseh Tuhan!

apesal.com