click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Wednesday, December 22, 2010

KERETA IMPIANKU..

aku ni takde lah jenis yang memilih sangat..aku just pentingkan keselamatan..lagi satu aku suka naik kereta ramai2..tak bermakne anak2 aku akan ramai nanti..tapi ape salahnya tumpangkan orang2 yang memerlukan..tu gunenye pakai kereta besar2..
kalau aku nak pakai kereta nanti..ni lah pilihan hati aku..toyota estima hybrid X

lagipun kereta jenis ni murah je..34320 USD je haha

APE PULAK KERETA IMPIANMU...LU PIKIRLAH PAKAI OTAK LU =)

1 comment:

al-lavendari said...

pakcik pun sedang guna kereta toyota estima model 2006. dah lama dah. setakat ni tak pernah ada problem.

cuma bila tak ada minyak jer ada problem ! hehe

pakcik nak dedikasikan sajak ini untuk awak sebab awak suka belacan dan ia dipetik dari sini:

http://puecorgxret.blogspot.com/2009/09/rindu-sengsara.html

Rindu Sengsara.

bila lama tidak bersua
rindu kian bersarang di jiwa
di kala jaga di kala lena
wajah mu di mana-mana
kenangan bahagia datang menerpa.

ke mana hendak ku lepaskan rindu ini
yang menekan rasa
yang menyeksa raga
hinggakan nak makan pun tak ada selera.

tetapi bila diri mu sudah ku milikki
baru terasa sengsara
baru tersedar derita
baru berderai si air mata.

namun dalam sengsara ini
yang ku pilih sendiri ..
aku bahagia.

dalam derita ini
yang ku cari sendiri ..
aku rela.

dalam derai air mata ini
yang ku tempah sendiri ..
aku suka.

kerana sengsara, derita, dan air mata ini
mana boleh lawan sama ..
sambal belacan makngahnya !!!

apesal.com