click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Monday, March 7, 2011

Kemewahan seorang geologist

Hari ni sepanjang hari kat KLCC Convention Centre..
Ada PGCE (Petroleum geology conference exhibition) aku rase la kot
Semua pelajar tahun 3 geologi UKM kena pegi sebab Dr Kamal suruh
Lagi satu sebab benda ni berbayar dan di sponsor
Yang bestnye g sini sebab dapat makanan yang mewah2 hahaha
Pastu senang nak mintak kerja, internship..macam career day jugak la..
Seperti yang sedia dimaklum, klcc ni kan petronas twin tower, so sape keje ngn petronas boleh le keje situ


yang belah kanan ni ler KLCC Convention Centre tu...bukan ler atas twin tower tu~

benda ni berlangsung 2 hari iaitu 7&8 Mac 2011
dorang bagi kupon burger king dan kfc for lunch perghhh..
ada breakfast, minum pagi kul 10.30, high tea dengan makanan2 yang umphhh!
aku antara orang yang selalu berebut2 kejar makanan.. sebab cepat habis oke!
Banyak la University lain yang datang..UMS, UM, USM, UMKm sume yang ada kos geologi



Lagi 1 yang bestnye ade exhibition company2 oil & gas
Banyak la gift, goodies bag yang dorang sedekahkan kat kitorang, ada programme untuk student..
dan yang ada kat situ..professor2 yang femes, sampai aku pun tak kenal yg mana.tercengang jela
Oke, tu je yang aku ingat ape yang aku buat tadi..makan, dengar talk sambil sembang2
goodies bag 1 harem pun tak dapat kutip lagi...
still gugup nak tanye soalan...culture shock selepas fenomena hantu kak limah..
takkan aku nak sembang bahase kuale dengan mat saleh kan..kene makan penyepak jugak aku ni nanti


ni gambar super senior yang dijumpai di google..gambar sendiri tak upload lagi

akhir kate, gapailah makanan yang best2 selagi ada di depan mate, sape malu2 atau terhegeh2, lapar la kau!hahaha

Tak lupe juge kepada Mohd Fitry Abdul Razak, Sorry atas kejadian semalam semua kata2 tu adalah sebaliknye..aku harap ko faham & tak ambil serius..die da janji nak belanje ko makan kan huhu

No comments:

apesal.com