click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Monday, April 11, 2011

Pengalaman bodoh menjual topup !!

EDISI MELAYU

baru-baru ni aku jual topup
tapi jarak jauh la..tolong member
mule2 ingat nak jual kat kawan2 kelas je..senang nak berurusan dengan duit
tapi tersilap langkah dengan mengiklankan difesbuk
memang sedap la ditipu kawan sekelas sendiri..
lepas tu die tukar no fon, deactivate fesbuk, aku yang menangis nak cari duit ganti

Banyak risiko jual topup ni terutama bila kawan2 tak bayar or buat2 lupa nak bayar 
tambah2 lagi aku ni jenis berlembut sangat dan 
terlalu memahami keadaan kawan yang still student macam aku (segan nak mintak hutang) 
padehal dorang la patut segan sebab berhutang dengan aku...waddehey!
jadi inilah nasibnye ..kawan aku yang aku jualkan topup untuk die tu  bengang dengan aku 
last2 halil jugak yang kena setelkan pelan2 duit topup tu..sori my dear wuwuwu...

Pengajarannye, kalau muke tak cukup gengster, jangan jual topup! jual nescafe paket 3in1 sudey!

EDISI ENGLISH

Tomorrow got poster n tesis material examination
so my fren n i have to wear formal to look confident in examiner eyes.
my tesis is about slope stability analysis in Bukit Antarabangsa, Ampang Selangor

I still have no idea what to say tomorrow
my plan is just introduce my tesis, the location, objective, what have i done n the result
n also show my sample which is 2 different type of soil to the examiner
after that i'm gonna go back to my room n get sleep coz i'm so tired  rite now demit

kejadian tanah runtuh di bukit antarabangsa





1 comment:

Myrara Hana said...

blogwalking :)
jenguk2 my blog juga :)

apesal.com