click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Thursday, May 26, 2011

Aku tak tau die dah meninggal..sedihnye..

dalam seminggu ni, dah banyak kali aku teragak-agak nak baca blog die..
Tapi rasa macam ade something yang menghalang...
Dalam hati rasa nak sangat-sangat bukak...tapi harini..bila aku bukak blog die...
Abang die cakap pemilik blog tu dah meninggal...Innalillah......

Dari berkobar-kobar nak ready untuk gelak, terus rase sayu....
Tak silap aku dulu aku pernah jugak main komen2 kat facebook dengan arwah (Hakim Kamal)
die ade jugak wish besday, blakwalking blog aku...
Aku jadi follower setia blog dia dari blog die baru 1000++ follower sampai sekarang

Arwah juga jadi inspirasi aku untuk buat entry
Idea die best2, buktinya, dah 4000++ follower
Die bukan cari follower, die kongsi benda best dengan pembaca blog die, tu sebab orang berminat
Dan blog die merupakan blog 1st yang akan aku bace kalau online selepas beautifulnara..

Apepun, Tuhan sayangkan die, die telah pergi pada 19 Mei 2011 yang lalu akibat asma..
semoga Rohnya dicucuri rahmat..amin~

No comments:

apesal.com