click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Friday, March 19, 2010

i'm so sorry but i love you~

Malam ni bergaduh lagi dengan halil..entah ke berape kian kali nye..kesian pun ade kat die..terus tak boleh lelapkan mate..tapi bagi aku gaduh tu lah yang buat kitorng makin rapat, sampai name zayanihalil pun tak dapat dipisahkan lagi..signature,email,id ym, facebook..tu je pun yang aku takkan lupe..
punce gadoh? hurm..aku lah kot..suka layan orang ikut mood..die dah cakap elok2, tanya elok2 aku main marah je..tu lah kelemahan aku sebenarnye,tak boleh kawal emosi..tapi last2 aku akan salahkan orang balik sebab bagi aku marah..kalau aku jadi orang yang aku marah tu pun aku bengang..(-_-") whatever pun..sori sangat2 kat buah hati aku sorang nih..sebab aku,die dah gaduh dengan parents die..hu..maafkan saye makcik dan pakcik kerana melukakan hati anak makcik dan pakcik sekaligus melukakan hati makcik dan pakcik....sebab saye jugaklah biskut makcik beli kat halil hancur,tangki minyak motor halil bocor,esok die dah la nak balik kelantan dah..jadi camtu pun sebab die mengamuk tadi nak datang KL gaduh face to face dengan saye..nasib baik dapat pujuk die balik..(T_T)..sorry b..i will never do it again~

p/s: sile tekan iklan era di bawah my counter tu..anda mungkin akan menang wang tunai..yaaa...

1 comment:

Nonny Atika said...

tersenyum bila baca entry awak nie..kenapa?been there, done that..and still coping with my mood swings..

apesal.com