click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Friday, March 26, 2010

Perlu ke ade boyfren?

perlu ke ade Bf? ape kepentingannye?

ntah la..bile fikir2 balik cam tak perlu pun ade..

bagi aku ..aku berboyfren sebab senang nak kawin nanti..tak payah fikir lagi sape calon lepas dah kerja..
tak mau jadi andartu..
tapi ape pulak peranan boyfren?hurmm
adekah aku perlu ikut cakap die 100%? adekah aku takde life untuk dibuat..
ade bf memang seronok sebenarnye..boleh teman pegi tengok wayang,shopping,makan same2..tapi dengan kawan2 pun boleh kan?
hurm..ape? ape? fikirkan ape peranannye..
bagi aku..sang suami barulah berperanan pade sang isteri nanti..bimbing ke jalan yang benar..menjadi ketua keluarga,membantu isteri memberi zuriat..dan paling best ialah syurga isteri di bawah tapak kaki suami..
jadi,kalau semua laki harus cari apekah peranan mereka kalau jadi bf seorang wanita..sebab aku pun tak tau..haha

No comments:

apesal.com