click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Friday, March 26, 2010

santapan hari ini>korean movie

bosannye harini..perut rase tak best walaupun dah macam2 aku kasi die makan..halil pulak hangin satu badan marah2 aku pasal nak balik minggu depan..ape salah ke aku nak balik ambik kasut fieldwork aku tertinggal kat umah..nak amik baju hujan sume..aiseyh..bukan aku nak buat ape pun...dah la mood study takde ni..takpe lah,jap lagi aku cube lagi study..mr halil,please la faham ok..mana saya mau cari kasut mau fieldwork..(-_-")
dari semalam hingga hari ni dah banyak trailer2 movie korea aku dah tengok dan semalam tengok movie hello school girl..aku rate movie ni 3 bintang je..hero dengan heroin dah kiut tapi agak lambat dan bosan..haihh..malam ni tatau la nak buat ape..takkan asyik nak tido je..nanti pening kepale pulak sebab tadi dah tido dari pukul 230ptg sampai 6ptg..haha..

 
ni la poster hello school girl~

p/s:pelik kenapa orang melayu suke tengok citer korea padehal orang korea tak tengok pun citer melayu..haihh

2 comments:

.::WaNiE::. said...

entah

kenapa ye

oh sebab orang melayu kurang comel sket nak dibandingkan ngan pelakon korea kot..kuikuikui

**not a fanatic, not a hater :)

zayani Halil said...

yea..me either..x fanatik,xbenci..tengok pun movie je,drama yg berjela2 xminat..
tu la pasal..pelakon melayu ni muke matured2..korean cute je..hhehe

apesal.com