click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Friday, April 9, 2010

Ben Ashaari?

bende ni aku pun tak ta ape die..ade sape2 kenal Ben Ashaari tak?aku tak pernah kenal pun..ade lah satu hari ni aku nampak orang  buat entry pasal ben ashaari.aku rase die blogger yang rajin kot.part time blogger.suke buat kontest kot.Ben ashaari menjemput blogger2 yang baru buat blog taun 2010 *mcam aku,yang baru ade bawah 50 followers *macam aku untuk jawab soalan2 yang diberikan.Tapi di bawah ni jawapan aku..

1)KENAPA NAK BERADA DALAM BLOG LIST AKU?
jawapanku: sebab encik ben blogger yang berjaya,kawan2 mesti berjaya,boleh bagi idea kat saye cane nak berjaya dalam dunie blog sebab saye nak buat duit poket untuk belanja kat U.ngeh ngeh ngeh

2)SEHARI BERAPA KALI UPDATE BLOG?
berkali2 encik ben..habis stadi update blog,bangun tido,update blog..adelah dalam 3-4 kali sehari..

3)KENAPE KORANG NAK BERBLOG?
jujur saye katekan encik ben,saye nak duit..nak simpan time2 susah..at least dalam bank ade la 2-3k.tu je main point saye.takde niat nak mencapub pun.ni pun still tengah cari cane nak cari duit gune blog sebab kawan saye kate boleh (-_-")

4)DARI MANE TAU MENGENAI BLOG AKU?
tau dari blogger of a blogger.tengok dorang post pasal kontes2 yang encik ben buat.

BEN ASHAARI ini adelah encik ben..agak tampan dan bergaye kan.

1 comment:

.::WaNiE::. said...

hehehe kalau nak cari duit pakai blog kene berusaha dengan lebih gigih

heheheh

apesal.com