click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Friday, April 16, 2010

definisi sex bagi seorang ayah untuk anaknya~(18++)

Suatu pagi seorang anak yang baru masuk sekolah
primary bertanya kepada daddynya,' Daddy.daddy....sex tu apa,
daddy..?'

Terkulat-kulat si ayah.Terfikir dia tentang arus kemodenan zaman
sekarang yang membuatkan manusia berfikiran terbuka, termasuklah anak- anak
yang masih kecil.



 Sesuai dengan konsep pendidikan seksyang sedang hangat
dibincangkan, mulalah si ayah mencari-cari jawapan yang sesuai dengan
harapan anaknya takkan tertinggal dalam arus pendidikan moden.



Maka si ayah
pun memberikan jawapan secara mengkiaskan kumbang dan bunga,telur yang yang
menetaskan berudu dan seterusnya menjadi katak, hujan serta benih yang
mencetuskan tunas, diikuti dengan pembentukan bayi dalam kandungan.Sebelum
mengakhiri jawapannya itu,si ayah menyelitkan pula kisah percintaan antara
dia dan mamanya sejak dari zaman sekolah menengah lagi hinggalah kepada
kelahiran seorang bayi comel iaitu si anak yang bertanya itu. 



Tiba-tiba si
anak menangis teresak-esak. Si ayah kehairanan.'Eh kenapa ni?'Si ayah
bertanya kehairanan. Si anak masih juga menangis.Jawapan daddy tu panjang
sangat, tapi tempat nak tulis jawapan ni pendek. Daddy ajalah yang tulis,
waaaaa!!!!'Kata si anak lantas menyerahkan buku latihan Bahasa Inggerisnya
yang pada muka depan tertulis.... .




 NAME : ....................................
 SCHOOL : ..................................

 CLASS : ..................................
 SEX :.......... <<<-----------(-_-")

6 comments:

raffly said...

okay okay. sumpah, kelakar ! hahahaha. ades, sakit perut aku lah.

owner said...

hhahaha
disaat itu
ayah beliau terasa kemaluan sesangat...
hahahaah

zayani zidane said...

anaknya akan menjadi anak yang cepat matang suatu hari nanti..haha

faeznaem said...

HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAAH.. lawak gilaaa...

MiSs TOrA said...

haha..giler best lawak ni ;p

zayani zidane said...

lepas ni tanya dulu kat anak2 tu sex yang mane satu ..ahahaha

apesal.com