click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Wednesday, April 21, 2010

penderma benih untuk isteri (18++)

Sepasang suami isteri sudah lama mencuba untuk mendapatkan anak. Setelah mendapatkan nasihat dari doktor, akhirnya mereka bersetuju untuk menggunakan kaedah "anak tumpang" atau kata lain, isterinya itu akan menggunakan benih lelaki lain untuk mengandung. Setelah bersetuju dan memilih bakal lelaki yang akan "menyedekahkan" spermanya, maka satu hari..
berkatalah si suami "Ok sayang.. abang pergi dulu... sebentar lagi lelaki tu akan datang..." ( lelaki yang nak dermakan sperma dia ) Sambil menunggu kedatangan penderma tersebut, tiba tiba muncul seorang jurugambar yang kerjanya ambik gambar gambar bayi.
 



"Selamat pagi puan.. saya datang untuk...." belum sempat habis bercakap, si isteri tadi memotong kata katanya dan berkata "oh ya.. saya memang menunggu awak.." "errr ye ke?" kehairanan photographer tu.."kalau macam tu..bagus la.. saya dah buat banyak bayi yang istimewa.. ( maksudnya gambar bayi yang baik la.. ) " Itu la yang suami dan saya harapkan.." kata si isteri.." silakan masuk.. dan duduk la.."

"Hmmm macamana kita nak start ? " tanya si isteri setelah beberapa ketika...
"Serahkan pada saya puan... saya selalunya buat di bathtub... sekali kat atas sofa.. dan beberapa kali di katil.. kadang kadang dekat atas lantai diruang tamu saja, itu pun seronok juga..anda mesti suka..." kata lelaki tadi menerangkan tempat tempat yang sesuai untuk diambil gambar..

"Bathtub ? atas lantai ? Patutlah ianya tak pernah berkesan pada saya dan suami..kami selalu lakukan di bilik tidur saja.. " jelas isteri....
"Puan, tak ada orang yang boleh gerenti ianya baik setiap kali.. tapi kalau kita pelbagaikan posisi dan saya shoot dari beberapa angle.. saya jamin, anda akan suka dengan resultnya... Si isteri tercengang...


" Puan.. dalam kerja saya ni, seseorang mesti mengambil masa sikit. Saya suka berada di luar dan di dalam buat beberapa ketika, tapi tentu puan tak suka.." Macam saya tak tau? " kata si isteri..
Photographer tadi mengeluarkan gambar2 bayi yang sungguh comel dari briefcasenya.. " yang ini saya buat masa di atas bus kat London.. " Hah!...atas bas ? " terkejut si isteri...

" Yang kembar ini pulak memang tak disangka sangka, bila anda tau bahawa memang susah nak bekerjasama dengan emaknya.. " kata photograper tadi..
" Emaknyer susah nak bekerjasama ? " tanya si isteri..
" Ya... memang susah, sehingga saya terpaksa bawa dia ke Hyde Park untuk buat kerja dengan baik.. orang ramai mengerumuni kami ketika itu..untuk melihat dengan jelas apa yang kami lakukan..."
" Di depan public ? " terkejut si isteri.

" Ya.. dah tu.. lebih kurang 3 jam baru selesai.. emaknya.. menjerit, terpekik.. sehingga saya tak boleh nak concentrate.. bila tupai tupai dah datang menghampiri alat saya, saya terpaksa berhenti melakukannya.. " cerita si Photograper..
" awak maksudkan tupai tupai tu really usik awak punya.... alat ? " tanya si isteri..

" Ya puan... tak per la.. Puan dah bersedia ker.. Saya akan siapkan tripod.... lepas tu kita akan mulakan. "
Tripod ? "nak buat aper ? " tanya si isteri..
" OH.. itu untuk laraskan alat saya nanti... ianya terlalu besar untuk saya pegang lama lama "

" er puan? Puan? la.. dier pengsan!!

sumber>http://gengkapak09.blogspot.com/

6 comments:

sebelas said...

hahahahaha..lawak lucah nie..hahahhaah

:D

http://nomborsebelas.blogspot.com/

zayani zidane said...

kn dh tulis 18+ kt ats tu

hafizazmi17 said...

larhhhh..huhuhuhuhuh

.b.e.d.d.y. said...

haha.kelakar2

.::WaNiE::. said...

**gelak guling guling*
sian ppn tu sampai pengsannnn

ahahhaha

zayani zidane said...

pempuan tu pun patut sbr dulu,tnye dulu sape laki tu.haha

apesal.com