click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Thursday, April 29, 2010

REAL OR NOT?? 3D ILUSTRATION~

giler kentang lah! aku ni memang suke sangat tengok lukisan yang nampak real,macam 3d.

hebat kot..sebab hobi aku mase remaje ialah melukis..old skul giler kan? (-_-")
tapi takdelah lukisan yang hebat melampau macam leomardo da vinchi...setakat potret2 artis ke,muke halil ke,boley la..haha

ape pun.sile layan gambar2 ni =)

3d drawing 1
3d drawing 2
3d drawing 4
3d drawing 5

3d drawing 6

3d drawing 7
3d drawing 8

komen : not bad,tapi tak berapa kemas
             namun begitu,aku tetap kagum dengan kesungguhan pelukis 
             keep it up!

monolog dalaman : suke hati je aku nak kritik.try buat tengok!!

3 comments:

Call T said...

wow!!sangat menarik r :D

.::WaNiE::. said...

huh nangis ler kalau aku bleh lukis gini hahaha

fazemy said...

mcm2 haihhh

apesal.com