click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Saturday, August 14, 2010

FACEBOOK AKU DICABUL LAGI!!!


Ni dah kali ke berape facebook aku kene cabul...
dengan siapa? dengan sorang mamat pakistan ni..
tapi aku tak penah marah..biarlah..sebab aku pun penah buat jugak kat mamat ni...

aku rase takde gunenye nak marah..
first aku nampak facebook kene cabul..
timbul 1 persoalan yang memusykilkan...

kenape die nak buat macam ni? (Mencabul)..
then aku fikir..of cos la becoz die caring..risau..dan paling penting die sayangkan aku dari dulu sampai sekarang..hehehehe
aku admit pun pernah buat camtu jugak coz risau..haha

so aku redha jela..apepun.thanks kepade buah hati aku kerana mencabul facebook aku lagi buat kesekian kalinye....
kerana kau buat diriku begitu berharge..wawawawa..
love u halil khan..hope our frenship..eh,silap..relationship will last for ever and happy ending..ecehhh..

p/s: sile jangan percaye halil tu orang pakistan

No comments:

apesal.com