click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Tuesday, August 17, 2010

Lelaki zaman sekarang dah melampau !!


Bulan ni je banyak dah kes aku dengar pasal penganiayaan terhadap wanita ni..
kes simbah asid kat isteri dan anak2, tetak isteri..
harini kes pijak perut isteri yang hamil 6 bulan sampai parah! hanya sebab isteri kuatkan tv..
ingat isteri tu ape? anjing ke!!

dorang ni takde hati perut ke?
tau tak perempuan tu lemah, tak mampu nak melawan balik..
kalau die boleh pun..dorang takkan sampai hati..sebab syurga dibawah tapak kaki suami..

tapi layak ke diorang ni dipanggil suami?
dah la kene pukul, kena maki, tau tak bukan saje pempuan2 ni sakit, tapi trauma!
aku  harap sangat bagi perempuan2 yang kena layan macam anjing oleh lelaki tu..
tinggalkan aje la..MEREKA TAK LAYAK UNTUK ANDA!


satu lagi kes buang bayi..please la..jangan termakan janji manis lelaki tu..
sape ade sedara mara kat kampung ke,,nasihat bagitau jangan senang sangat bagi benda bernilai tu kat lelaki yang bukan bergelar suami...
lelaki ni kalau betul die sayang, die takkan mintak benda2 tu..die akan mintak awak dari parents awak je..

tolong lah aku mintak..sedih dengan dunia sekarang..
tau tak kalau suatu perkara yang nyata dosanya..sesuatu tempat tu akan ditimpa bala..?
kepada adik2 yang baru nak mengenal dunia tu..tak payah la couple2..

belajar, tuntut ilmu..kalau tak kesian kat parents, kesian kat diri sendiri..
tak payah kesian kat pujuk rayu lelaki2 durjana di luar sane..dorang takkan tolong kalau korang termengandung terberanak nanti..kalau kantoi dengan polis..
korang je yang akan dihukum mati..bapak bayi tu??
dorang akan cari mangsa baru lagi untuk dihamil kan...pecaya lah..

benarlah kata pepatah moden..
wanita sanggup serahkan body untuk cinta..
lelaki sanggup serahkan cinta untuk body..(-_-")


nukilan,

kak eton

4 comments:

aku_gayahspears said...

geram sgt2 dgn laki camn........... e x suke !!!

aMm said...

pompuan pun sama...

zayani zidane said...

amm--> pempuan buat ape?? pukul laki? pragnentkan laki?

one2paii said...

nak wat camno..kalo dah angin pokok pun bergoyang,..dua2 buhdu..yg dok menggtai watpa??kan kan

apesal.com