click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Friday, March 11, 2011

Aku sungguh bernasib baik sebab tak berada di Jepun pada saat ini


Aku sangat bernasib baik kerana tidak berpeluang belajar di Jepun lepas SPM dulu..haha
aku dah agak mesti ade hikmah disebalik aku stadi kat Malaysia..
Negara aman, bebas dari bencana..yang paling best tesis dalam bahasa melayu thanks UKM
benda2 camtu tak efek peluang untuk dapat kerja pun
tak payah la nak berlagak kalau U korang blajar english fulltime who cares

kite duk Malaysia cakap bahasa sendiri la 
baru ade identiti..muka dah sah2 melayu tulen tapi nak speaking macam mat salleh nyampah giler
ni kes semalam aku dalam bas ade 2-3 orang dak 1st year ni gedix giler
da la speaking, saje nk cakap kuat ingat orang lain tak faham english ke cik kak oi
tuhan bagi akal untuk guna ke jalan yang betol bukan untuk berlagak terrer demm betol haha
dengan dressing cam orang asli masuk KL je blah la..nak g kajang pun make up tebal seinci


orang2 cmni la yang suke bagi dosa kat orang lain untuk mengumpat tau tak hhaha
pasni nampak orang cmni aku nak lari jauh2 takut tersound je dak2 ni...
mule2 niat nak post entry pasal tsunami kat jepun tapi terkutuk orang plak (-_-")
apepun, lets pray for them...betul Dr wan kate tsunami akan jadi bencana no 1 pasni..
kepada adik2 yang minat tentang tsunami jum amik kos geologi kat UKM haha

tsunami setinggi 10m...

No comments:

apesal.com