click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Sunday, May 8, 2011

Praktikal oh praktikal

Harini dah masuk hari ke 6 aku praktikal di Pusat Penyelidikan Mineral ,JMG Ipoh
sebenarnye aku tak tau pun tempat aku praktikal ni iaitu PPM ada 1 je kat malaysia.
aku diletakkan di bawah seksyen teknologi perlombongan dan pengkuarian
Aku terkejut report kena buat dalam english..tak kisah la..tapi tebal giler kot..haha (sebab UKM sume dalam Bahasa Malaysia)
Kat sini dapat satu meja without PC, just ade PCkongsi dengan staff lain. Alhamdulillah, ada internet walaupun lembab sket... =)
Projek diberi adelah Acid mine Drainage di Rahman Hidraulik, Penhkalan Hulu
Overall, praktikal kat sini just nice buat mase ni yeayy!
Bak kata Dr Fadzillah Kamsah, be positif dengan hati yang tenang.

No comments:

apesal.com