click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Tuesday, June 14, 2011

Adoi adik aku da sibuk2 nak kawin (-_-")

bestnye time kawin leh pakai baju cantik2 =)

asal ler ramai yang aku kenal dah kawin ni..adik aku lak sibuk2 nak kumpul duit nak kawin dengan bf die
aku je yang takde rase nak kawin lagi ni..adoiyaii

aku baru je lepas habis stadi ni, tengah praktikal lagi, konvo pun belum...
lesen pun belum ade ni kan pulak kereta, keje pun tak dapat lagi
duit dalam akaun pun ade beberape ribu rupiah je  
takde mud langsung nak kawin haha

Yang aku pelik mane kawan2 aku yang dah kawin tu dapat duit nak kawin ha?
dorang buat pinjaman ke, pinjam ahlong ke, or mak bapak dorang kaye

aku betul2 tak ready langsung dari segi materialistik ni..harta pun takde lagi ni
halil pun baru je berjinak2 dengan kerja die..serius aku tak yakin haha (sori b hihi..)

maybe sebab aku dah ade kakak yang dah kawin kot
so aku lebih matang memikirkan kehidupan lepas kawin

adik aku je yang tak sedor2 diri lagi yang die tu still student
tapi kalau dah jodoh die cepat nak buat cane..(meh kereta sebijik)

aku just taknak susah dikemudian hari, biar semua dah complete, dah stabil baru kawin(tak gitu b? hehe)
takde la masalah cerai berai kerana isu tak cukup serba serbi bile dah kawin nanti
yang penting target aku kalau kawin tak lebih dari 25 tahun..ngehngehngeh

No comments:

apesal.com