click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Sunday, May 16, 2010

gambar pantai tercantik di dunia (hati aku)

lama sudah rasenye tak update blog..maklumlah kene jalankan tanggungjawab pade diri dan keluarga disamping prioity sebagai student..blog ni dunie je..

ok lah,disebabkan aku dah malas mengomel panjang,jadi aku buat sisipan gambar jelah..ayat aku pun dah macam geologist gara2 s2 minggu begelar geologist di kelantan
..*asal aku cakap macam pak miko nih (-_-")

lata beringin di sungai pas,kelantan
best giler boleh main hanyut2..(-_-")
sungai galas..seronok menyusurinye..tertido2 atas bot..

ain yang sentiase tahan melayan kerenah aku..

sebelah ain tu nadir..yang kritik blog aku tak best tu..haha nadia baju oren..sempat lagi

ni lah tahap besarnye khemah kami di kuala krai.budak2 ni jadi scale
ni pulak view pantai dari khemah aku..perghh..angin sepoi2 bahase yang tak tahan tu.. =))


sunrise dari khemah aku jugak..time ni dalam kol 7 pagi kot..nampak time hari 1st je..cehh

ni gambar jalan menuju bukit dendong.jalan ke kanan dendong,kiri bubus

aku mencuba teknik fotografi..nak pegang bukit..sambil baring
tapi demm menampakkan tangan aku yang gemokk

gambar perlipatan di bukit dendong.disekalai oleh orang yang buncit sebelum waktunye..haha

ni lah view bukit dendong..prof aku kate tahun lepas tersenarai antara pantai tercantik dunia..memang patut pun..perggghhh..malaysia ni bebb..terengganu

another dendong..yang boleh tengok view bukit bubus

tengok2..cantik kan..



ok,this is bukit bubus..pengalaman naik bot pelampung dan 1st time tengok orang jatuh bot live 
*pakcik radzim

ni la yang aku kene buat time fieldwork log sedimen..tak sukenye,,,bosann doww

ok,itu je aku nak cakap pasal fieldwork aku =))

No comments:

apesal.com