click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Thursday, June 10, 2010

TERIMA KASIH NUFFNANG UNTUK CEK TERSEBUT~

Akhirnye setelah beberape lame aku berblog ade la dalam 5 bulan, ni lah 1st time dapat cek dari nuffnang..walaupun tak banyaj mane, boley lah buat makan kfc dan tengok karate kid..haha..bagi blogger2 baru..teruskan dengan minat anda menulis blog..

pengakuan aku, kalau aku fikirkan duit, memang tiap2 mase aku update blog, tapi bile dah duk rumah, rase cam tak perlukan duit, aku asyik duk main game je..takde mase nak update blog.hahaha
nanti aku cari la bahan nak update..

bytheway, hari ni karate kid keluar. mari tengok beramai2 sure best dan lawak..anak will smith blakon. jaden smith.



happy holiday kawan2!

1 comment:

.::WaNiE::. said...

erk happy holiday??

yelah yelah
hahha

apesal.com