click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Monday, July 5, 2010

LELAKI LOMBOK KEGEMARAN GADIS MALAYSIA???

tadi aku ade terbace blog yang penulisnye dari indonesia..diorang pun pelik rupanya macam mane orang malaysia boleh tertarik dengan lelaki lombok ni..dah takde lelaki kah di malaysia ini?mungkin gadis2 sekarang tidak pandang mat2 rempit or mybe mereka terlalu hensem??mari kita lihat...



woww  of course ni bukan lelaki dari lombok...oh orlando bloom buah hatiku..


okeh..ini memang dari lombok..wak korjotino namenye..


dan ini lah antara mangsa2 jejaka lombok...

aku pernah dengar cerita jugak yang lelaki lombok ni akan dianggap wira yang hebat kalau boleh bawak mana2 gadis dari perantauan untuk kawin di sane..

perhh..patut la teruna2 lombok berasak2 nak ke malaysia untuk mencari calon isteri..waduh2...asik sekali ya..
jadi beware buat gadis2 sunti diluar sane..dengar cerita dorang ni takde lah hensem mane pun..

takde pun muka macam pasha ungu ke,ariel peterpon ke...darah campuran indonesia-siam ke...takdenye..
semua lebih kurang wak korjotino tu je..

manurut mazidul akmal sidek,(pengacara 999), jejaka2 lombok ni guna jempuk2 (jampi) untuk bawak lari gadis2 ni..mane taknye..banyak kes yang baru kenal jejaka lombok ni sehari 2, dah nak ikut kawin lari..mustahil..ingat gadis2 malaysia ni takde otak ke hape...

jadi bagi semua gadis2 di luar sane,jangan sekali2 dekati lelaki lombok ni,melayan bile dorang mengorat,bermain mata dengan meraka..please don't..

sebenarnye banyak lagi jejaka2 ,malaysia yang tampan dengan berdarah kacukan malaysia-singapore or malaysia-indonesia di sini..jadi jangan lepaskan peluang tersebut dengan membiarkan jejaka2 tersebut pula dirampas oleh gadis2 indonesia..

sekian saja laporan dari saya...

sumber>pria lombok paling disukai cewek malaysia

4 comments:

Anonymous said...

Gadis melayu (bukan gadis Malaysia) bukan sekadar 'gemar' lelaki Lombok...malah mengemari 'Mat Saleh'. Kawin bagai nak rak .. tup tup.. tak sampai 2 thn.. bercerai... siapakah dia.... sendiri mau ingat ler.. kui kui - Omen Necrofis

Kamsiah said...

ala...yg dok ikut lari ke lombok tu budak2 tak cukup umur,pendek akal...sekolah pun tak abis dah gatal nak berlaki...dapat anak 2,3 org esok2....mintak mak abap pi amik kat sana..huhu padan muka...

syaf said...

ooo abru aku taw...pelik kan name die...lombok/....cam harem jerk

http://uncle-syaf.blogspot.com/

nizamsani said...

pernah jumpa seorang lelaki lombok dalam satu majlis.hebat.hafal surah yasin.sedap plak tu baca.

apesal.com