click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Monday, July 5, 2010

MEET MY PETS~

kali ni aku nak kenalkan lagi dengan kucing2 aku yang kat rumah ni yang selalu teman aku kat rumah sorang2 selain mak aku yang tak pedulikan aku sebab aku dah besar dan asyik mengadap laptop 24jam...(-_-")

ini choen...abang kepade popo..baru je join family aku..ade la dalam sebulan lebih...
yang ni popo adik kepade choen...
bulu badannye lebih panjang comel daripade choen...tapi aku tetap tak bias..dua2 aku hempuk...
kelebihan choen dan popo adelah mereka suka benar berdiri..u know? berdiri 2 kaki je..tak tau kenape..
mybe sebelum ni terkurung dalam cage dari kecik..mereka belajar dari manusia di luar cage gamaknye..

tapi memang cute gile bile dorang berdiri..tak kira la nak bukak pintu ke,nak suruh orang urut ke..macam kangroo....

ini ialah kentoi...die ni kucing tipikal malay je..mybe lahir kat tong sampah kot..biase2 je..
tapi kalau korang tengok betoi2 badan die sebijik macam anak berok..warne pun dah same..haha

umur die lebih tua dari semua kucing aku yang lain..tapi die ni taknak membesar..terbantut
kecik je..muat2 dalam dua tangan je..tapi uniknye die ni sebab takde ekor..pelik giler..haha
aku suke timang die cam timang baby tu..sebab ringan dan die tak marah..(-_-")

and
LAST BUT NOT LEAST~
kucing kemanjaan semua orang dalam rumah aku...RAIN~
                                           die ni paling besar,paling gebu,paling gemuk,paling comey!!
                              kitorang bela die sejak kecil lagi..sejak die penuh kurap kat telinga,sejak muke die tak bulat cam sekarang...kelebihan die..suka urut kepale orang..


tak caye meh datang sini letak kepale korang kat die,die akan gigit2 dan tarik2 rambut korang.die ni manje..panggil je..sure datang..pastu suke kalau ade orang cari kutu die (0_-)

die ni jarang bermain..tapi jangan tekejut bile time die rase nak main,semua kucing die gigit termasuk tuan die..


okeyy..itu saje untuk hari ni..happy holiday lagi..=))

apesal.com