click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Sunday, July 11, 2010

SEKARANG AKU SUKA LELAKI YANG BERKUMIS...

berkumis= bermisai dan berjanggut .....

 

tak tau la tibe2 kenape aku suka tengok buah ati aku simpan janggut dengan misai...
tapi kesian jugak kat die sebab semua orang suruh die shave..
aku pulak tak bagi sebab aku suka tengok..bagi aku soo seksi..

bagi yang tak suka tu,jangan tengok!!..
aku rase buah ati aku nampak matang dan baik dan comel dan macho...bile tak shave..

ape pun aku sayang halil !!!
thanks b sebab selalu bace blog sayang pastu cerita balik kat sayang..(-__-").
sayang tarik balik tak bagi b bace blog sayang ok...haha.....

thanks yang tak terhingga sebab sanggup turun dari kedah hantarkan sayang balik ukm..ekk
love u so muchhh!!

4 comments:

Zinedine Zaiddin said...

Encik Halil tu pun dah nampak cam Johnny Depp jer..haha

Anonymous said...

you know what... i suruh my Chenta Hati simpan janggut just because dia nmpak mcm pempuan bila dia xde janggut. haha.

.::WaNiE::. said...

orite je

tp tk suke kalau serabut sgt

haha

zayani Halil said...

betol tu..yg bf i ni slalu mls trim beard die..tapi bia la die nak buat cmne pn yg penting die bahgie hehe

apesal.com