click sini..sedekah amalan mulia

Followers

Friday, July 9, 2010

WAAA..DAH ABIS CUTI...TAK NAK BALIKK!!








esok dan luse adelah hari pendaftaran kolej kediaman kat tempat aku blaja..ukm bangi..selangor mesia
haiyoo..malas gile mau balik..kemas2 bilik..basuh kain sendiri..kena cari makan sendiri..tengok tb sorang2..
facebook sorang2..lepak dalam bilik sorang2..tido sorang2..giler tak best...


duk rumah boleh kacau farhan, belasah farhan, main facebook dengan farhan, tengok tb dengan farhan,
tido dengan farhan..hoho..farhan tu adik aku la..baru darjah 3..harharhar..beliaulah pengubat duka dikala kekasihku jauh meninggalkanku..huhuhu


 hempok2 kucing, adik2 aku basuhkan baju guna mesin basuh dengan upah boleh main laptop aku lepas siap..nak makan bukak je peti ais..macam2 ada..aku just tolong mak aku masak je kat rumah selain dari makan,tido dan online..(-_-")


aku terpikir jugak kalau balik ni takkan nak tengok final bola sorang2? hurmmm...sedihnye...serius tak gempak kalau aku sokong sepanyol aku jerit goal sorang2..or kalau aku rase tak offsite,sape nak backup aku..
tu pun kalau aku berani bangun pegi kat bilik tb hostel tu sorang2 kol 230am..haih..seram kot..

tapi manusie memang cmni kot kan..bile da lame sangat kat rumah rase nak balik ukm pulak, kalau kat ukm pun same,lame sangat tak rase nak balik umah pun..haihhh







No comments:

apesal.com